Ads 468x60px

Thursday 29 November 2012

Aktiviti Panitia Matematik


 Menyebut angka di sempoa.


 
Roda Impian
 

 
Explorace
 
 
 
Kuiz Matematik


 


1 comments:

 

Kata Hikmat

Ilmu menduduki darjat yang tinggi di sisi manusia dan juga di sisi Allah S.W.T. Orang yang berilmu akan dimuliakan oleh penduduk langit dan bumi sebaliknya bagi orang yang tidak berilmu.Tiada siapa yang paling pandai dan paling bodoh di dunia ini kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh dan setiap yang bodoh itu boleh menjadi pandai.

Falsafah Pendidikan Kebangsaan

“Pendidikan Malaysia adalah suatu usaha berterusan ke arah memeperkembangkan lagi potensi individu secara menyeleruh dan bersepadu untuk mewujudkan insan yang seimbang dan harmonis dari segi intelek, rohani, emosi dan jasmani berdasarkan kepercayaan dan kepatuhan kepada Tuhan. Usaha ini adalah bagi melahirkan rakyat malaysia yang berilmu pengetahuan, berketrampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mancapai kesejahteraan diri serta memberi sumbangan terhadap keharmonian dan kemakmuran negara.”

Tentang Blog Ini

Blog ini dihasilkan bagi menghimpunkan blog, laman web dan bahan-bahan yang berkaitan dengan dunia pendidikan. Semoga blog ini akan menjadi rujukan dan juga menghubungkan semua pihak, khususnya warga pendidik tidak kira di mana mereka berada. Berita, pandangan dan komen dalam blog ini tidak tidak semestinya menggambarkan sikap pengendali blog. Pengendali blog tidak bertanggungjawab di atas sebarang kesulitan atau kerosakan akibat menggunakan maklumat dalam blog ini.